Zákaznická podpora:+420 702 431 598info@atreya.cz

30 dnů na vrácení zboží

14 dní je zákonná lhůta na vrácení zboží dle občanského zákoníku. My tuto lhůtu prodlužujeme na 30 dní!

Pokud jste se netrefili při výběru velikosti prstýnku, náhrdelník není podle vašich představ nebo jste zkrátka změnili názor - rozumíme vám.

Nezapomínejte, že při vracení zboží v běžné i prodloužené lhůtě platí následující pravidla:

  • zboží vracejte v původním hygienickém obalu nebo bez porušené pečeti a týká se to těchto druhů šperků:
    piercingové šperky, tunely a plugy, roztahováky, závaží, kosmetické přípravky
  • zboží s rytinou na zakázku není možné vrátit bez udání důvodu. My však uděláme vše pro to, aby šperk byl přesně podle vašich představ, proto nám dejte vědět, kdyby tomu tak nebylo.

Výjimky, kdy nelze odstoupit od uzavřené smlouvy jsou vymezeny v ustanovení § 1837 občanského zákoníku. Písm. g) uvedeného ustanoven stanoví, že nelze odstoupit od smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.


Co je hygienická pečeť?

Je to záruka všem našim zákazníkům, že jsou veškeré naše šperky nové a nikdo je před nimi nenosil, ani nezkoušel ve svém piercingu a nemohlo tak dojít ke kontaminaci šperků krví nebo jinými tělními tekutinami, které by mohlo představovat hrozbu přenosu nemocí.

Pokud dojde k porušení této pečeti, nemůžeme to našim zákazníkům už zaručit a zboží již nelze z hygienických důvodů dále nabízet.

Nemusíte se bát, že byste si šperk nemohli i tak dobře prohlédnout. Hygienická pečeť  je na dokonale průhledném celofánovém sáčku malá a umístěna v jeho horní části tak, aby byl šperk stále naprosto viditelný. Pokud byste po vybalení zjistili, že je se šperkem něco špatně a rozbil se vám, máte samozřejmě stále právo zboží reklamovat jako obvykle.

Procesem vrácení zboží a reklamace vás snadno provedeme na TÉTO STRÁNCE.